1. Scrieti un program in C care verifica daca 3 numere citite de la tastatura(a,b,c) verifica relatia c=a+b. Incheierea executiei se realizeaza prin introducerea a 3 de 0.

    Ex:

      Introduceti 3 numere: 3 2 5

      Rezultat: 5 = 3 + 2

      Introduceti 3 numere: 7 2 4

      Rezultat: nu s-a gasit o relatie

      Introduceti 3 numere: 0 0 0

  2. Scrieti un program C care genereaza “aleator” un numar intre 0-100 si permite utilizatorului sa ghiceasca numarul respectiv prin introducerea de valori de la tastatura, la final afisand numarul de incercari.

    Ex:

      Introduceti nr: 7

      prea mic

      Introduceti nr: 65

      prea mare

      Introduceti nr: 30

      prea mic

      Introduceti nr: 45

      4 incercari


Pentru a genera un numar aleator folositi urmatorul exemplu:


#include<stdio.h>

#include<stdlib.h>

#include<time.h>


int main(void){

int nr;

srand(time(NULL));

nr = (int)((float)rand()/RAND_MAX*100);

printf("%d\n",nr);

}